Ferencker

A Ferenckerben is kedvezményesen fagyizhatunk a magyar kézműves fagylalt napján

2017. május 08. 15:21 - DorHarm

Ötödik éve minden május 8-án megrendezik a magyar kézműves fagylalt napját, ami országszerte félárú fagyizást jelent minden édesszájúnak.

A kezdeményezéshez több fagylaltozó is csatlakozott Ferencvárosban, ezeknek a listája lentebb olvasható. A kedvezményes fagyizást én sem hagyhattam ki, így kipróbáltam a MAMO GELATO-t a Ráday utcában. Különleges választékukban találunk Oreo-s, étcsokis, tiramisus és epres sajttortát is.

18405971_1502146009809573_307967610_o.jpg

Csupán a még szélesebbkörű tájékoztatás végett három gombócot kértem. Egy málnát, egy étcsokit és kipróbáltam az epres sajttortát is. Egy átlagos napon ez 750 forintomba került volna, ebben benne van az édestölcsér is, azonban ma csak 375 forint volt! Az ár hallatán nosztalgikus hangulatba kerültem, hiszen páran még emlékezhetünk azokra az időkre, amikor 100 forint volt egy gombóc...

A fagyit a MAMO-ban a szokásos fagyis kanál helyett spatulával mérik, ami valamilyen varázslatos módon még gusztusosabbá teszi az egész procedúrát. A hatalmas adag gyorsan olvadni kezdett a napon. A málna és az étcsoki tökéletesen kiegészítették egymást, az egyik üdítő volt, míg a másik kellően tömény. Az epres sajttortától azonban kicsit sokat vártam, nem volt benne semmi extra, de ennyi pénzért igazán nem panaszkodhatok.

18379347_1502146013142906_1923971458_o.jpg

MAMO GELATO – 1092 Budapest, Ráday utca 24/b

További kedvezményes helyek május 8-án Ferencvárosban:

Juhász Cuki – 1092 Budapest, Ráday u. 15.

Mokasz Cuki – 1091 Budapest, Ecseri úti metrópavilonsor 5. pavilon

Nándori cukrászda – 1092 Budapest, Ráday u. 53.

Piazza di Francesco – 1094 Budapest, Ferenc tér 11.

Pink Cake Cuki – 1096 Budapest, Haller u. 20.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferencker.blog.hu/api/trackback/id/tr5012489881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása